بانک ملت
نوشته شده توسط : محمد جوادی
بانک ملت بانک ملت بانک ملت بانک ملت

نما (نقشه مجازی ایرانسل) به همراه قابلیت های جدیدسرویس «نما» (نقشه مجازی ایرانسل) تا به حال در شهرهای تهران، کرج، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد در اختیار شما قرار گرفته است.نمای خانواده بانک ملت به كمك این سرویس می توان در هر ساعت از شبانه روز از موقعیت مکانی اعضای خانواده آگاه شد. به عنوان مثال والدین می‌توانند در هر لحظه موقعیت فرزندان خود را تشخیص دهند و با اطمینان خاطر، از وضعیت کودکان خود آگاه شوند و یا موقعیت مکانی سالمندان را معین نمایند. با اشتراک خدمات «نقشه مجازی ایرانسل» شما می‌توانید از هر محل یا حتی شهر دیگری از موقعیت دقیق فرزندان خود آگاه شوید.

۳ استعلام بانک ملت مانده حساب ۷۰۰-۱ *۱۴۰*۱#
• زمانی که یک آهنگ پیشواز خریداری می‌کنید، در صورتیکه مشترک سیم کارت اعتباری ایرانسل باشید، هزینه آن از اعتبار مکالمه شما کسر می‌شود و اگر مشترک سیم کارت دائمی ایرانسل باشید، هزینه بانک ملت خرید آهنگ به صورتحساب شما اضافه می‌شود.
اولا بیایم سیقه ای نظر ندیم بانک ملت صزف بر این که کدومش رو داریم
شكل بانک ملت 2 :تفاوت دو روش CDMA و OFDMA
از دیگر قابلیت‌های سرویس بانک ملت آهنگ پیشواز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:کپی آهنگ پیشواز یک مشترک دیگر: ممکن است هنگامی که شما با یک مشترک دیگر ایرانسل تماس می‌گیرید و آهنگ پیشواز او را می‌شنوید، از آن آهنگ خوشتان بیاید و مایل باشید که آن را برای خط خودتان فعال نمایید. در این هنگام کافیست همزمان با پخش این آهنگ پیشواز، کلید ٧ و سپس کلید # را فشار دهید.خرید یک آهنگ پیشواز با قابلیت تغییر در زمان‌ها و مناسبت‌های مرتبط: با خرید این نوع آهنگ پیشواز، در زمان‌های مختلف آهنگ‌های مرتبط با مناسبت روز بر روی خط شما فعال می‌شود. به عنوان مثال با فعال‌سازی آهنگ پیشواز دعای روزانه ماه رمضان، شما تنها هزینه یک آهنگ را می‌پردازید ولی در هر روز دعای مربوط با همان روز بر روی خط شما تنظیم می‌گردد. علاوه براین با خرید برخی دیگر از این نوع آهنگ‌ها، در واقع چند آهنگ مختلف از یک رده یا نوع خاص به شما تعلق می‌گیرد که به صورت اتفاقی در زمان های متفاوت بر روی خط شما فعال می‌شود.
وایمکس سیستم دیجیتال ارتباط بی سیم است که با استفاده از منطقه بسیار وسیع تحت پوشش دکلهای وایمکس ، کل شهر و شهرکهای صنعتی ومناطق راهبردی را پوشش می دهد و اینتر نت پر سرعت را برای سازمانها، موسسات و شرکتهای تجاری و همچنین منازل مسکونی و کلیه افراد در هر نقطه ای از مکانهای تحت پوشش فراهم می آورد. به طوری که کاربر قادر خواهد بود در هر لحظه، حتی در شهرهای دیگر تحت پوشش، توسط رایانه اش به اینترنت پر سرعت متصل شود. هرجور که دوست دارید شنیده شوید!کسانیکه با شماره ایرانسل شما تماس می گیرند، پیش از اینکه گوشی را بردارید، به جای بوق ... بوق ... آهنگ پیشواز بانک ملت می شنوند!
سوال دیگرم بانک ملت اینه که آیا نصب مودم باید و حتما توسط متخصص باشه یا اینکه میشه خودمان هم نصبش کنیم؟!

18 بانک ملت
در ادامه شاهد لیست بهترینهای 2012 از نگاه نویسندگان زومیت خواهید بود: بانک ملت
با استفاده از نرم‌افزار Zune for Windows Phone می‌توانید فایل‌های بانک ملت رسانه‌ای خود را بین رایانه و تلفن همراه خود انتقال دهید. برنامه‌ Zune قابلیت اجرای فایل‌های‌های WAV،MP3 WMA ،AMR ،AAC/MP4/M4A/M4B 3GP/3G2 ،WMV ،AVI ،MP4/M4V 3GP/3G2 و MOV را دارد. همچنین کدک‌های DivX و Xvid نیز در فایل‌های AVI در این برنامه قابل پخش است. علاوه بر اینها فرمت‌های عکس JPG/JPEG، PNG، GIF، TIF و BMP در ویندوز فون ۷ پشتیبانی می‌شود.
اما کیفت بانک ملت ایرانسل بهتر از مبین نت هست .کسی که یکی از این دو را داشته باشه انگار از بین چسب دو قلو یکی شون را خریده . هر دو مزایا ی خوب و معاب بدی دارند .من جمعه 91/4/9 از ساعت 11 صبح تا 1 بعد از ظهر شروع به دانلود کردمکه میگفتند مبین نت تا 2 بعد از ظهر مجانیه تازه قبل از دانلود هم مودمو یکبار ریست کرده بودم ولی وقتی حجمم را نگاه کردم 1گیگ ازحجمم کم شده بود لطفا تحقیق کنید بعد پاسخ را در همینجا قرار دهید ممنون
6- سيم بانک ملت كارت سوخته است Card Rejected
۱۵ حذف شماره بانک ملت از فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴-۲ *۱۴۰*۳*۴*۲#
برای استفاده از این روش بانک ملت کافیست به سیستم درخواست صورت‌حساب وارد شده و نوع صورت‌حساب مورد نظر خود را از میان گزینه‌های موجود، شامل آخرین صورت‌حساب، صورت‌حساب کلی و صورت‌حساب فوری انتخاب نمایید. برای تسریع روند دریافت صورت‌حساب، می توانید اطلاعات مورد نیاز را پیشتر آماده داشته باشید؛ این اطلاعات عبارتند از:
براي دريافت بانک ملت راهنماي استفاده از خدمات آهنگ پيشواز ايرانسل و اطلاع از كليه امكانات آن در حالت هاي تك آهنگي و چند آهنگي به شكل PDF

شاید بگویید که این موضوع نگرانی چندانی ندارد و هنگام کار مراقب هستم بانک ملت که فرد دیگری روی نمایشگر من نگاه نکند اما دفعه بعدی که می خواهید با موبایل تان یک ایمیل محرمانه بفرستید یا رمز عبورتان را تایپ کنید بهتر است که بیشتر مراقب باشید. چرا که اوضاع در حال خراب شدن است!
خدا بانک ملت رو شکر کنید که 2 تا اپراتور رقیب وایمکس داریم که هر ماه با هم رقابت میکنند و سرعت مناسبتر و قیمت پایین تری به کاربران ارِایه می دهند.تازه داره مخابرات اینترنتم ارزونتر میکنه دیگه چی می خواین آخه ؟ !!!!اگر آدم صبور باشه بد نیست تازه شروع کردن از تهران یواش یواش کابل مسی تلفن خونتونو با فیبر نوری عوض مبکنن به شهر شما هم میرسه.كارت شارژ ۲۰ هزار ریالی ایرانسل دارای ۱۹,۰۴۸ ریال اعتبار مكالمه و ۹۵۲ ریال مالیات بر ارزش افزوده است.خرید آنلاین شارژ و پرداخت صورت‌حساب ایرانسل بدون وارد نمودن کددر راستای افزایش سهولت دریافت شارژ و پرداخت صورت‌حساب، از این پس شما مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانک سرمایه، بدون نیاز به وارد کردن کد، نسبت به خرید شارژ یا پرداخت صورت‌حساب خود اقدام نمایید.
ایرانسل: ‌به نظر می‌رسد ایرانسل با پوشش شهرهای کمتر، کار سبک تری را در پیش دارد و در مرحله به مرحله به قدرت امواج شهرهای تحت پوشش خود اضافه می‌کند. ایرانسل نیز مانند مبین‌نت مرکز شهر‌ها را تحت پوشش خود قرار داده است و کمی آن‌طرف‌تر از مرکز شهر را در حد سیگنال‌دهی متوسط نگاه داشته است و کار تقویت آنتن دهی را به فازهای بعدی منتقل کرده است. در سایت ایرانسل پوشش نقاط مختلف به شکل یک تصویر (نقشه) با سه رنگ بندی متمایز شده که جزئیات زیاد در آن مشخص نمی‌باشد و اگر با پشتیبانی تماس بگیرید، اپراتورهای شرکت دسترسی به نقشه بانک ملت جامع را برای خود غیر ممکن اعلام می‌کنند و صرفا شخصی دسترسی به نقشه کامل (همانند گوگل ارثی که مبین‌نت در سایت قرار داده است) دارد که بعد از ثبت نام شما برای کنترل منطقه و تحت پوشش بودن منطقه با شما تماس می‌گیرد و تاییدیه پرداخت را می‌دهد.
جدول عملیات پایه از طریق پیام کوتاهبرای خرید آهنگ دلخواهتان کد آهنگ را به ۷۵۷۵ بانک ملت ارسال کنید.
۱۹ سرویس خط به خط *۱۴۴*شماره رمز ۱۲ *مبلغ بانک ملت به ریال*رمزرقمی#
5- دکمه بانک ملت مربع # را فشار دهید.
۴۰۹۶/۱۰۲۴ ۷,۹۹۹,۰۰۰ بانک ملت
جمع‌بندیيکی از ويژگی‌های بارز پلی‌بوک، امکان بانک ملت هماهنگی و يکپارچه شدن با اسمارت‌فون‌های بلک‌بری است (متأسفانه در حال حاضر اسمارت‌فون بلک‌بری در اختيارمان نبود تا اين قابليت را آزمايش کنيم.) افزايش استقلال پلی‌بوک از هندست‌های RIM مزيت ديگری است که شرکت در این نسخه لحاظ کرده‌است. قضيه از اين قرار است که پلی‌بوک هم مانند بسياری از تبلت‌های ديگر‌ برای فعال‌کردن بعضی از امکاناتش به يک دستگاه جانبی (مثلاً کامپيوتر يا اسمارت‌فون) نياز دارد. قبلاً برای اين کار حتماً بايد از يک دستگاه بلک‌بری استفاده می‌کرديد اما در نسخه جديد اين محدوديت رفع شده‌است و برای فعال‌سازی تبلت می‌توانيد از دستگاه‌های ديگر نيز استفاده کنيد. از جمله محدوديت‌های بلک‌بری نيز به چند نمونه اشاره کرديم، مضاف بر اين‌که برخی از برنامه‌هایی که در تبلت‌های ديگر رايج هستند (مثل چت اسکايپ يا برنامه‌های پيام‌رسانی فوری) هنوز در پلی‌بوک بومی نشده‌اند. علاوه‌بر اين، هرچند راحت‌تر بود که RIM سرويس ابری Dropbox را در تبلتش بومی کند، هنوز می‌توان سرويس‌هایی مثل Dropbox و Box.net را مستقیماً از طریق وب به‌کار گرفت. در روزهای اول RIM شروع موفقيت‌آميزی داشت
بانک ملت
• پیام های ثبت نامی: این خدمات، شامل یک سری پیام کوتاه است که برای مدت زمان معین و یا به محض وقوع رویدادهای خاصی برای مشترک ارسال می شود. به عنوان نمونه، شما می توانید با سفارش بسته “شعر روز” به مدت یک هفته هر روز یک شعر زیبای فارسی را به صورت پیام کوتاه دریافت نمایید و یا با سفارش "گلهای لیگ برتر" به محض به ثمر رسیدن هر گل در لیگ برتر فوتبال، از نتیجه بازیهای در حال برگزاری مطلع شوید.. ارسال پیام کوتاه از طریق وب (Web SMS): با این سرویس، مشترکین ایرانسل می توانند بدون نیاز به تلفن همراه، از طریق اینترنت به سایر مشترکین ایرانسل و نیز تمام افرادی که در ایران و دیگر نقاط جهان از خدمات تلفن همراه استفاده می کنند، پیام کوتاه (SMS) ارسال کنند. ارسال اين پيام ها بانک ملت بسيار مقرون به صرفه تر بوده و شما مي توانيد با ايجاد يك فهرست تماس شخصي، به سادگي و به هر تعداد كه مايليد براي آنان پيام ارسال كنيد.
• محتوای علیه مقدسات اسلامیمحتوای الحادی و مخالف موازین اسلامی( بند 1 ماده 6 قانون مجازات اسلامی)اهانت به دین مبین اسلام و مقدسات آن ( بند 7 ماده ماده 6 قانون مجازات اسلامی و ماده 513 قانون مجازات اسلامی) اهانت به هر یك از انبیاء عظام یا ائمه طاهرین (ع) یا حضرت صدیقه طاهره (س) ( ماده 513 قانون مجازات اسلامی) تبلیغ به نفع حزب، گروه بانک ملت یا فرقه منحرف و مخالف اسلام ( بند 9 ماده 6 قانون مطبوعات)تبلیغ مطالب از نشریات و رسانه ها و احزاب و گروههای داخلی و خارجی منحرف و مخالف اسلام به نحوی كه تبلیغ از آنها باشد( بند 9 ماده 6 قانون مطبوعات) اهانت به امام خمینی(ره) و تحریف آثار ایشان (ماده 514 قانون مجازات اسلامی)اهانت به مقام معظم رهبری (امام خامنه ای) و سایر مراجع مسلم تقلید ( بند 7 ماده 6 قانون مطبوعات)
میخواستم بگم اگه میشه کلا وایمکس ایرانسل بانک ملت رو جم کنید جاش فقط همین مبین و ارائه کنید.
پیشنهاد میکنم از مبین نت برای دان در شب استفاده کنید و برای گشت زدن در اینترنت و دیدن سایت از ایرانسل (چون ایرانسل 2-8 رایگان نداره و به صرفه نیست )...مبین نت قطعی کامل داره نه کم شدن سرعت پس از فایلهایی استفاده کنید که قابلیت توقف داشته باشه و همچنین از دانلود منیجر ...و در آخر من ممکن هست مبین نت را هم بخرم و از هر دو استفاده کنم که حتما این از اینکه یکیشون رو فقط داشته باشم بهتره .مبین بزرگترین مزیتش نسبت به ایرانسل 2-8 شب رایگان هست و آدم دو مگ یکساله می بانک ملت خره با 12 گیگ و شبها استفاده میکنه و تا 200 گیگ ازش دان میکنه در سال ....
• در هنگام فعالسازي رمز شارژ الكترونيكي خود دقت نماييد ، زيرا در صورت تكرار بيش از 4 بار خطا در ورود رمز ، سيم كارت شما قفل شده و وارد ليست سياه مي شود . در اين صورت براي برقراري مجدد ارتباط ،‌ به دفاتر خدمات ارتباطي (سایراستانها) مراجعه و يا با مركز اطلاع رساني تماس حاصل نماييد.جهت هرگونه پيگيري بانک ملت بعدي،‌ رسید عابر بانک و یا دستگاه pos صادر شده را تا پايان زمان استفاده نزد خود نگه داريد.در صورت بروز مشكل، از فروشنده راهنمايي بخواهيد و يا با مركز پشتيباني شركت توزيع كننده تماس بگيريد. چنانچه موفق به برقراري ارتباط نشديد براي پيگيري با سامانه ارتباط مردمي همراه اول (9990) تماس حاصل نماييد.جهت سهولت و امنیت بیشتر پیشنهاد می گردد ازشارژهای الکترونیکی استفاده نمائید.

سرويس کلمه عبور يکبار مصرف – VASL Sim-Based OTPاز متداول ترين روش ها براي ارتقا سطح امنيت کاربران استفاده از "کلمه يکبار مصرف OTP"، مي باشد. براي اين منظور، دستگاه هاي جانبي متعددي مورد استفاده قرار گرفته است، وليکن بدليل اينکه تلفن همراه به عنوان يک ابزار در دسترس براي کليه اقشار جامعه مي باشد. استفاده از آن، مزاياي کاربري بي بديلي را در اختيار کاربر بانک ملت قرار مي دهد. ازاين رو، در محصول تهيه شده توسط همراه اول و آزمايشگاه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه دانشگاه شريف، استفاده از راهکار "کلمه عبور يکبار مصرف"، بر روي بستر سيم کارت به عنوان بستري کاملا امن در ارائه خدمات ارزش افزوده تحت تلفن همراه، اقدام شده است
برای ثبت، حذف و انجام عملیات دیگر بر روی شماره های منتخب خود، از کدهای دستوری موجود در جدول زیر استفاده کنید:تعرفه های طرح:توجه:• برای فعال‌سازی هر گروه می بایست مبلغ کامل شارژ آن گروه را در حساب خود داشته باشید.• برخورداری از تخفیف ۱۵درصدی تنها در دوره برگزاری جشنواره تابستان ۹۱ امکان‌پذیر خواهد بود.• تنها شماره های ایرانسل را می توانید در این فهرست وارد نمایید.• گروه های تخفیفی از زمان فعال شدن به مدت یک ماه فعال خواهند بود و پس از این مدت به صورت خودکار تمدید می شود.کدهایی هستند که با کمک آن‌ها می‌توان کارهایی چون تنظیمات حساب خود، اطلاعات از مانده شارژ، فعال یا غیر فعال کردن حساب، انتقال شارژ، تنظیمات.... انجام بانک ملت داد روش دیگر برای انجام این کارها استفاده از تلفن گویای ایرانسل است.
توجه:•در صورتی که از قبل آهنگی داشته باشید، خرید آهنگ جدید به معنای پخش بلافاصله آن نیست بلکه آهنگ قبلی تا زمان پایان یافتن دوره اعتبارش برای تماس گیرندگان پخش خواهد شد.•آهنگ‌های پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما اضافه می‌شوند وتا پایان مدت اعتبار خود در آلبوم باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام آهنگ‌های خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام بانک ملت نشده باشد در آلبوم قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.اعتبار آهنگ اول آلبوم شما مصرف می‌شود.
برگرفته از: یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه کمبریج که توسط ناتان آروکیا هدایت می شود در حال کار روی یک موضوع ساده هستند: تلفن همراهی که کمتر به شارژ شدن نیاز دارد. آرمان آهنود یکی از محققان این گروه پاییز سال گذشته در نشستی در بوستون به دانشمندان اعلام کرد که سر انجام ممکن است با تلفن همراهی مواجه شویم که هرگز نیاز به اتصال به برق نداشته باشد. برای افزایش زمان بین دفعات شارژ گروه ناتان یک نمونه ی آزمایشی ساختند که با استفاده از آرایه ای از سلول های خورشیدی ساخته شده از لایه های نازک سیلیکون غیر متبلور هیدروژنه شده که روی صفحه ی نمایش گوشی سوار می شوند نور محیط را به انرژی الکتریسیته تبدیل می کند. سلول فوتوولتاییک از مصرف بالای صفحه ی نمایش گوشی تلفن همراه بهره می گیرد. در یک صفحه نمایش OLED نوعی تنها حدود ۳۶ درصد از نور ایجاد شده از جلوی صفحه ی نمایش تابیده می شود و مقدار زیادی از آن از لبه های صفحه ی نمایش هدر می روند. به این ترتیب بانک ملت ناتان و همکارانش در شرکت کانادایی IGNIS Innovation همچنین تلاش می کنند
۲۴ طرح‌های بانک ملت تعرفه تشویقی ۷۰۰-۷-۵-۳ *۱۴۰*۷*۵*۳#
گلکسی نوت 2 محبوب ترین تلفن غول پیکر دنیاست، فبلتی که حاصل تلاش سامسونگ برای محو کردن مرز میان تلفن هوشمند و تبلت است که موفقیت کم نظیری را نیز به همراه داشته است. اگر چه کار کردن بانک ملت با گلکسی نوت با یک دست کمی مشکل است اما به لطف به قلم دیجیتال S-Pen و نوآوریهای سامسونگ در ارائه نرمافزارهای کاربردی و جذاب، این تلفن به یکی از بهترین انتخابهای اندرویدی بدل شده است. صفحه نمایش 5.5 اینچ با کیفیت نوت 2، تجربه بی نظیر تماشای فیلم و اجرای بازی در موبایل را به کاربر هدیه میکند و قلم هوشمند آن نیز یادداشت برداری، طراحی و نقاشی را آسان میکند. برای آشنایی با نقاط قوت و ضعف فبلت [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید]را از دست ندهید.

ه مسئولیتی در خصخرید شارژ وص اینگونه پيامک‌ها متوجه شرکت ایرانسل بانک ملت نمی‌باشد. شبکه قرار گیرد، پیامکی حاوی اعلام بازگشت مشترک خرید شارژ به شبکه برای شما ارسال خواهد شد.اه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژ بگیرید.• کلیه خرید شارژ پیامک‌های ارسالی به ۸۴۹۴ رایگان است.
برای تلفن همراه از اینترنت و به صورت آنلاین، فرآیند ساده‌ای است که باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما می‌شود. تنها نیاز شما، امکان اتصال به اینترنت و داشتن یک کارت بانکی عضو شتاب است. اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید نگران نباشید. بانک ملت ما، هم خرید اینترنتی کارت و هم نحوه فعال کردن قابلیت خرید اینترنتی کارت های بانکی را به شما توضیح می‌دهیم. همه‌ی خریدهای اینترنتی از وبسایت‌های دیگر و با کارت‌های عضو شتاب، کم و بیش مشابه همین ترتیبی است که در این مطلب به آن می پردازیم. شما می توانید برای به ترتیب زیر عمل کنید :
بانک ملت
اين محصول براي کليه سازمان هايي که کاربران آن (شامل مشتريان و کارمندان) وابسته بانک ملت به استفاده از خدمات الکترونيک می باشند، مناسب است. ازاينرو، سازمان هاي ذيل با توجه به سطح استفاده از خدمات الکترونيک، به عنوان بهره بردار معرفي مي گردند:بانک ها: براي استفاده مشتريان از خدمات بانکداري الکترونيک و بصورت امن.وزارت خانه ها: براي اجازه به مديران ارشد به دسترسي امن به اطلاعات و در کليه نقاط. سازمان ها و شرکت هاي بزرگ که مراکز آن در سطح کشور پراکنده مي باشد: براي دسترسي امن کاربران به اطلاعات فني در اقصا نقاط کشور.
مشاهده شماره بانک ملت های "فهرست طلایی" رایگان
مشترکین می توانند بانک ملت ازطریق سیم کارت اعتباری با شماره 444 تماس و از باقیمانده اعتبار تلفن همراه خود اطلاع یابند. مدت اعتبار کارتهای شارژ :
نحوه وارد کردن شارژ ایرانسلپس از دریافت کد شارژ ایرانسل دستور زیر را در گوشی تلفن همراه خود وارد کنید:برای اطلاع از باقی‌مانده اعتبار شارژ ایرانسل می‌توانید کد زیر را وارد کنید:انتقال شارژ همراه اول در یک سوت!برای ارسال شارژ از یک سیم کارت به سیم کارت دیگر (کارت به کارت کردن شارژ) از کد زیر استفاده بانک ملت کنید (از چپ به راست):شماره اعتباری مورد نظر۹۸۹۱*مبلغ اعتبار (به ریال)*رمز انتقال*۱۳۲#برای گرفتن رمز انتقال، یک پیامک بدون متن به ۸۹۱۰ بفرستید. شماره ی رمزی ویژه‌ی شما تولید شده و برایتان فرستاده خواهد شد. که باید آن را به خاطر بسپرید و مراقبش باشید.

بانک ملت
صرفه جویی در زمان: نیازی به مراجعه به بانک ندارید.نیازی به مراجعه به ادارات ندارید.می توانید در هر زمان و هر مکان چه در ترافیک و چه در تعطیلات از سرویس جیرینگ استفاده نمایید.جیرینگ آینده است:کنترل بهتر پول خدمات یکپارچه بهترین سرویس مالی در ایران چه شرایطی برای ثبت نام بعنوان یک عامل فروش مورد نیاز است؟شما باید یک شرکت ثبت شده با کد اقتصادی بوده یا جواز کسب داشته باشید.یک کپی از کد اقتصادی ثبت شده یا جواز کسب شما مورد نیاز است.شما باید برای ثبت نام به یکی از دفاتر خدماتی ارائه دهنده خدمات بانک ملت همراه اول یا دفاتر ICTروستایی که لوگوی جیرینگ را دارند مراجعه نماید یا می توانید فرم ثبت نام را از طریق سایت دانلود نموده و پس از تکمیل از طریق ایمیل ارسال نمایید.تفاهم نامه عامل فروش باید توسط شما امضا شود. یک نسخه قرارداد نیز برای شما ارسال می گردد که بایستی آن را امضا نموده و تحویل دهید.

۲۳ انتقال از اعتباری به بانک ملت دائمی ۷۰۰-۷-۴ *۱۴۰*۷*۴#
6- دکمه CALL یا OK یا Send را فشار دهید بانک ملت
مرسيمن می خواهم مبین نت بخرم ولی بانک ملت نمی دونم کدومکدوم مدل را بخرم میشه به من کمک کنین ویا برای من ارسال کنید
نحوه بانک ملت اطلاع از باقیمانده اعتبار :
در ادامه چکیده‌ای از مهمترین سوابق شرکت تأمین تله‌کام از زمان تأسیس تاکنون آورده شده‌است:• حضور تأمین تله‌کام در مزایده پروانه اپراتور سوم تلفن همراه ایران به صورت کنسرسیوم مشترک با شرکت اتصالات اماراتاعطای رسمی پروانه اپراتور سوم تلفن همراه کشور به شرکت تأمین تله‌کام و آغاز عمليات اجرايي پروژهخدمات ارزش افزوده نسل سومدر کنار خدماتی اصلی همچون پیام بانک ملت کوتاه و پیام صوتی، نسل سوم امکان استفاده از طیفی گسترده تر از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می کند. اینترنت پرسرعت،‌ انتقال ديتا، تلویزیون موبایل، بانكداري موبايل، خدمات مبتنی بر مکان و انواع امکانات تصویری از جمله این خدمات می‌باشند كه در ادامه برخي از اين خدمات ارزش‌افزوده معرفي شده‌اند:
و حالا همه‌ آن‌ها برنامه ايميل بومی و خاص خود را دارند که به‌خوبی با برنامه‌های جديد تقويم (Calendar) و تماس‌ها (Contacts) سازگار و يکپارچه است. ارسال و دريافت ايميل با پلی‌بوک تجربه بسيار خوبی است. کار با برنامه Messages راحت است و اين نر‌م‌افزار به خوبی با برنامه‌های تقويم و تماس‌ها هماهنگ شده‌است. علاوه‌بر اين، برنامه Messages با سرويس‌های ديگر از جمله BlackBerry Mobile Fusion، جی‌ميل، هات‌ميل، یا هر سرویس مبتنی بر IMAP، POP و Exchange ActiveSync سازگار است. حتی اگر بانک ملت هم در هر يک از سرويس‌ها تقويمی لینک شده باشد، می‌توان آن‌را با برنامه Message همگام کرد. برنامه Contacts اجازه می‌دهد اطلاعات را به يکديگر الصاق کنيد. مثلاً می‌توانيد آدرس ايميل يک نفر را به آدرس او در يک شبکه اجتماعی لينک کنيد. البته پيوند دادن اين اطلاعات به حساب های Exchange به‌صورت خودکار انجام نمی‌شود و بايد اين‌کار را دستی انجام دهيد

بانک ملت

ایرانسل: در اپراتور ایرانسل کلمه‌ای به نام «نامحدود» وجود دارد ولی این نامحدودیت به شکلی محدود شده است و این بدین معنی است که شما نمی‌توانید بیش از حد از اینترنت استفاده کنید تا حقوق دیگران هم حفظ شود و اگر اینطور شود و در ماه بیش حد (این حد را اپراتور ایرانسل تعیین می‌کند) بانک ملت استفاده کنید وارد لیست سیاه خواهید شد و استفاده شما محدود می‌شود. ‌پس باید حواستان باشد و استفاده بیش از حد نکنید. ایرانسل نیز دارای سرعت‌های مختلف از ۱۲۸ کیلوبیت تا ۲ مگابیت بر ثانیه است و تفاوت عمده آن با مبین‌نت در پهنای‌باند ماهیانه کاربر است. ایرانسل دارای طرح‌های تشویقی متفاوتی است، به طور مثال اگر هزینه ۶ ماه اشتراک (نامحدود) را یکجا پرداخت کنید یک مودم رایگان هدیه می‌گیرید و یا ۳۳% تخفیف در قیمت‌ها برای شما اعمال می‌شود.
Motorolaمسیر زیر رو دنبال بانک ملت کنید :
راه دوم: کد زیر را به شماره ۱۱۱۲ پیامک بانک ملت خواهیم کرد:

• توانمندسازی نیروی انسانی با به‌روز کردن دانش کاخرید شارژ بانک ملت رکنان در راستای ارائه خدمات کیفی به مشتریان متناسب با پیشرفت های تکنولوژیکی روز دنیا

در صورتي كه شناسنامه تلفن همراه، مفقود يا به سرقت برود، صاحب تلفن بايد در اسرع وقت به ادارات مناطق مشتركين تلفن همراه مراجعه تا پس از تكميل فرم‌هاي مربوطه و انجام مراحل قانوني، نسبت به جلوگيري از جعل شناسنامه اقدام گردد. ه) سوء استفاده از فيش ثبت نام تلفن همراه از طريق وكالتنامهفيش ثبت نام تلفن همراه، مويد پرداخت مبلغ اوليه تلفن همراه است و سند مالي محسوب مي‌شود. در صورت مفقودي يا به سرقت رفتن آن، صاحب فيش تلفن همراه بايد با مراجعه به اداره متقاضيان (اداره كل مشتركين و متقاضيان) موضوع را اطلاع دهد، در غير اين صورت فيش مفقود شده ممكن است مورد سوء استفاده قرار گيرد. سلام به همگی من لپ کلام همتونو میگم .ب ش ا ش ی ن تو هر دو وایمکس من میخاستم ایرانول بگیرم که با این تفاصیر الان نگیرم بهتره .به نظر من adsl تازه داره جا می افته و بانک ملت خیلی خوب شده فقط یه مشکل واسه اونایی که داعم جابجا میشن داره که اونم با سیم بلند با متراژ دلخواه قابل حله (-: :-)
من ميخوام وايمكس بخرم ولي واقعاگيج بانک ملت شدم بالاخره چي بگيرم اي خدا....
بانک ملت
بانک ملت
11 بانک ملت

نوشته توجه: نسخه جدیدی از این مقاله با عنوان از لینک مربوطه قابل مشاهده است.وایمکس (Wimax) را می‌توان یک تکنولوژی نوپا در کشور قلمداد کرد. اتصال به اینترنت پرسرعت با پوششی در سطح یک شهر که قابلیت انتقال حجم بالایی از داده‌ها را دارد می‌تواند یک تجربه بانک ملت هیجان‌انگیز باشد که این هیجان و لذت استفاده از اینترنت بی‌سیم با فضای به مراتب بیشتر از وایرلس را دو شرکت ایرانسل و مبین نت در اختیار ما قرار می‌دهند. قبل از دو شرکت مربوطه، شرکت‌هایی در سطح استان‌ها بوده‌اند که این تکنولوژی را با قیمت‌های نسبتا بالا با توجه به نوپا بودن آن عرضه می‌کردند ولی با صادر شدن مجوز شرکت‌هایی همچون مبین‌نت و ایرانسل، دسترسی برای بیشتر افراد جامعه ممکن شد.

اگه اینترنت ملی باعث بشه به 99 درصد سایتها دسترسی بانک ملت نداشته باشیم حتی 10 در صد هم که باشه (99 با 10 فرقی نداره مثل اسکلت ماشین با ماشین بی چرخ می مونه)حتما آنتی اش هم میارند . من که اهل گرفتم چیز از این فروشندگان (سی دی - عر.. - ور ..) نیستم حتما آنتی اینترنت ملی رو می خرم حتی با قیمت 60.000 تومان در ماه ...
توجه: در صورت استفاده از سرویس «نمای خانواده»، تنها والدین امکان خواهند داشت که موقعیت فرزندان‌شان را مکان‌یابی کنند.نمای دوستانهمان‌طور که می‌دانید، با استفاده از این سرویس می‌توانید موقعیت جغرافیایی دوستان‌تان را معین نموده و یا محل خود را به آنها اطلاع دهید و نیز از دیگر امکانات جذاب بانک ملت و مفید این خدمات استفاده کنید.نمای دوستان دارای قابلیت‌های پیشرفته تری از جمله راه اندازی «گروه»،«انجمن»، «رهگیری دوستان» و «پرچین مجازی» می باشد.ثبت نام و فعال سازیشما می‌توانید از طریق روش‌های زیر، برای استفاده از خدمات نقشه مجازی ایرانسل، ثبت نام کنید:
salam بانک ملت man ham mobinnet daram ham irnsel vali hichi mesle mobin net nemishe irancel benazare man aslan khob nist
بانک ملت
بانک ملت





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: